Reklamacje i zwroty

Formularz reklamacji świadczenia usług – www.kupujlajki.pl

Formularz odstąpienia od umowy świadczenia usług – www.kupujlajki.pl

Informacja o pozasądowym rozstrzyganiu sporów

Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozstrzygania sporów oraz dochodzenia roszczeń, w szczególności za pośrednictwem stałych polubownych sądów konsumenckich oraz innych podmiotów uprawnionych do prowadzenia postępowań w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Szczegółowe informacje dotyczące dostępnych procedur można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
www.uokik.gov.pl – zakładka „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Konsument ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy ODR, służącej do internetowego rozstrzygania sporów między konsumentami a przedsiębiorcami:
https://ec.europa.eu/consumers/odr

Procedura rozpatrywania reklamacji

  1. Użytkownik może zgłaszać reklamacje dotyczące Usług świadczonych w ramach Serwisu, a w szczególności ich niewykonania lub nienależytego wykonania.
  2. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres LATIVIA sp. z o.o., ul. Krakowska 180-117, 52-015 Wrocław lub na adres poczty elektronicznej: sklep@kupujlajki.pl
  3. W reklamacji Użytkownik powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  4. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 30 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Użytkownika, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Usługodawca wezwie Użytkownika do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Użytkownika.